VegetarischBodybuilden.com
Dit forum is gecreëerd voor vegetariërs of veganisten die tevens interesse hebben in fitness, krachtsport en/of bodybuilding of voor mensen die streven naar een gezonde levensstijl.

Klik hieronder op het knopje "Registreren" om verder te gaan. Je zal je eerst moeten registeren als je bepaalde posts wil lezen en plaatsen.

Registreren is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden en het duurt slechts 45 seconden of minder!
Dit forum is gecreëerd voor vegetariërs of veganisten die tevens interesse hebben in fitness, krachtsport en/of bodybuilding of voor mensen die streven naar een gezonde levensstijl.

Klik hieronder op het knopje "Registreren" om verder te gaan. Je zal je eerst moeten registeren als je bepaalde posts wil lezen en plaatsen.

Registreren is GRATIS! Er zijn honderden extra opties beschikbaar voor aangemelde leden en het duurt slechts 45 seconden of minder!
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Myprotein.co.uk

Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
veganpowerlifter
Novice member
Novice member
veganpowerlifter

Punten : 55

Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten? Empty
BerichtOnderwerp: Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten?   Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten? Icon_minitimevr mei 17, 2013 12:27 am

Wist even niet waar ik dit moest schrijven maar het forum loopt dood heb ik het idee.

Waardoor is dit? En wat kan eraan gedaan worden?

Het is een goed initiatief dit forum maar er word zo weinig aan gedaan de laatste tijd.

Niet negatief bedoeld maar misschien dat er mensen zijn die ideeën hebben om dit forum weer aantrekkelijk te maken. Voor nieuwe en oude leden.

- Misschien meer polls?
- Meer activiteit (van alle leden).
Terug naar boven Ga naar beneden
Bart
Administrator
Administrator
Bart

Punten : 135

Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten?   Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten? Icon_minitimedi jul 16, 2013 9:32 am

Ik probeer mijn best om het aan de juiste mensen over te brengen maar alleen met mijn hulp zal het niet lukken helaas Sad
Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn er eigenlijk nog wel mensen die hier online komen en posten?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Bob hier :)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
VegetarischBodybuilden.com :: Hoofdfora :: Je even voorstellen...-
Ga naar: