Bob Arends, 34 jaar, leraar handvaardigheid/tekenen, getrouwd en inmiddels een dochter en zoontje.
Andere hobby's: motorrijden, messen (voor buitensport), tekenen en tattoeages (die ik natuurlijk zelf ontwerp).
Sporten ga ik binnenkort weer oppakken. Is er een paar maanden bij in geschoten vanwege 2e kind, verhuizing, klussen etc. Vanaf m'n 16e altijd wel bezig geweest met krachttraining, maar absoluut niet dermate fanatiek da'k mezelf bodybuilder wil noemen. Wel een keer in 10 weken een lichamelijke transformatie ondergaan mbv de methode 'Body for Life'.
Vroeger als klein mannetje een blauwe maandag vegetarisch geweest maar dat hield geen stand. Ben mezelf zo'n 3 jaar geleden weer gaan verdiepen in dierenleed (waar ik in m'n lessen nu ook veel mee doe) en zo'n jaar geleden na het zien van de docu 'Earthlings' en een lezing van Gary Yourofsky (links onder aan dit bericht) dermate geraakt dat ik eigenlijk meteen besloot om zoveel mogelijk dierlijke producten uit m'n leven te weren. 'K ben nog niet zover dat ik de e-nummers allemaal in de gaten heb, draag ook nog leren motorhandschoenen en vegrijp mezelf nog wel 's aan een stuk kaas, maar voor de rest eet ik enorm veel fruit, redelijk wat groentes, noten, zaden etc. Ik weet echter niet of ik wel genoeg van het juiste binnenkrijg. Ben afgelopen tijd wat afgevallen dus hoop hier vooral ook wat kennis op te doen mbt de juiste voedingsstoffen.
'k Heb overigens net het boek 'The 80/10/10 diet' besteld dus wil me eens gaan verdiepen in de kant van veganisme waarbij je hoofdzakelijk fruit eet. Als er hier mensen zijn die dat al een tijdje doen dan kom ik graag met ze in contact.
Bij deze de links van de films die jullie vast allemaal al kennen
[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze link te kunnen zien.] Grt,
Bob.